Powered By Blogger

środa, 28 grudnia 2016

Denko 5/2016

Hejka ;)

Jak Wam minął dzisijeszy dzień ? Jak minęły swięta ? Był u Was Mikołaj ?
Jak mogliście zauważyć po tytule posta będzie denko.
Zauważyłam, że dość sporo pojawia sie na moim blogu wpisów pt."Denko" ale muszę Wam powiedzieć, że wcale tak dużo kosmetyków nie mam więc skąd tyle pustych opakowań heh ;)

Więc przechodzimy do sedna ;)








1. ANIDA - krem do rąk - odżywczy - wosk pszczeli i olej makadamia - 100ml 

 

- bardzo fajny krem
- więcej o tym kremie napiszę w oddzielnym poście, gdyż według mnie na to zasługuję


2. GLISS KUR - szampon do włosów - regeneracja i objętość - 400ml  
 


- nie nadaje objetości - włosy są takie jak po każdym innym specyfiku
- nie regeneruje, nie wygładza
- plącze włosy, końcówki są wysuszone i przez to bardzo ciężko jest rozczesać nawet mokre włosy
- na promocji jest tani
- poręczna butelka - fajnie, ze widać ile pozostało jeszcze szamponu w opakowaniu
- u mnie nie zrobił szału na głowie ;)
- nie kupie go ponownie


3. ISANA - mydło do rąk o zapachu jeżyn  -500ml



- po prostu cudo
- zapach obłędny a kolor przepiekny
- nie będę tu rozpisywała się bo po prostu trzeba kupić i przekonać się na własnej skórze
- jest to już kolejne moje opakowanie ;)
- widziałam na pólkach żel do mycia ciała o tym zapachu
- POLECAM


4. SOFTINO - płatki kosmetyczne 100% bawełny - 120sztuk


- płatki kupiłam w Lidlu
- nie pobiły moich ulubionych z Isany
- są zbyt cienkie
- nie kupie ponownie


5. BIELENDA - serum super power mezo - aktywne serum koryguj ace z kwasem migdałowym - 
 30 ml 

 


- pojawi się oddzielny post na temat tego serum


6. BEBEAUTY - płyn micelarny nawilżający - 200ml



- bardzo niska cena
- dobrze usuwa makijaż
- nie drażni oczu
- ma wygodne opakowanie i dozownik
- nie klei się tak jak inne płyny micelarne


POZDRAWIAM ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz