Powered By Blogger

niedziela, 8 stycznia 2017

Vlog 1/2017

Witam,
Wszystkich w te zimowe dni hmm bardzo bardzo mroźne i zimowe ale w końcu jest to zima więc nie ma co narzekać na silny mróz i opady śniegu.
Wrzucam kilka zdjęć jakie zrobiłam na zimowym spacerze w mojej miejscowości, aby pokazać Wam jaka jest u mnie aktualna zima szkoda, ze wczoraj w sobotni wieczór nie zrobiłam zdjęcia ile było u mnie mrozu za oknem. Termometr wskazywał - 23 stopnie ok. godziny 19.00
(woj.lubelskie - jakieś 60km od Lublina )
Dzisiaj jest niedziela i termometr wskazywał około południa -11 stopni ale było do tego dość silny i zimny wiatr więc temperatura odczuwalna było o wiele niższa niż ta, którą wskazywały termometry.

A u Was też jest tyle mrozu czy mniej ? I ile jest śniegu ?













 PS. CORAZ BLIŻEJ DO WIOSNY ;)


 POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz