Powered By Blogger

sobota, 14 stycznia 2017

Zakupy kosmetyczne 1/2017

Hejka ;)
 Przychodzę dzisiaj do Was z mini zakupami ze sklepu internetowego ezbra.pl. Powiem Wam, że bardzo często robię u nich zamówienie.Mają bardzo tanio kosmetyki w porównaniu z innymi sklepami internetowymi oraz z drogeriami stacjonarnymi oraz mają tanie koszty wysyłki no i oczywiście kosmetyki są dobrze zapakowane oraz szybką są u mnie w domu.
Jest tu jeden kosmetyk na który nie mogłam się na początku zdecydować a po zamówieniu doczekać ;)

Przepraszam za jakość zdjęć ale chciałam Wam pokazać nie otwierane kosmetyki, a do następnego dnia, zeby było lepsze światło na pewno bym nie wytrzymała ;)
Recenzję czy jakieś opinie na temat tych kosmetyków pojawia się ale dopiero wtedy jak je trochę przetestuję ;)

Zastanawiałam się czy może nie nagrać jakiegoś filmiku dajcie znać co o tym myślicie ;)

Jeżeli znacie te i używacie tych kosmetyków to dajcie znać jak się u Was sprawdzają ;)




1. Olejek z drzewa herbacianego TEA TREE - 30 ml - cena 8.89 zł - to jest mój MUST HAVE - nie wiem która to już moja butelczka

2. Tonik różany EVREE - 200ml - cena 9.99 zł

3. Maseczka z płatkami róży i kwasem hialuronowym ZIAJA - 7 ml cena 1,58 zł

4. Maseczka oczyszczająca BIELENDA - 2x5g - cena 2,59 zł

5. Paletka cieni MAKE UP REVP;UTION  DEATH BY CHOCOLATE - cena 31,79 zł -miałam dylemat między tą a tą białą ale wybór padł na to ze względu na zimne odcienie no i właśnie na ten produkt nie mogłam się doczekać. Dam Wam znać w innym poście jak się ona u mnie sprawuję ;)




POZDRAWIAM I CAŁUJE ;)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz