Powered By Blogger

wtorek, 31 stycznia 2017

Krem do rąk ANIDA

Witam Wszystkich moich czytelników ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o kremie do rąk a mianowicie królem dzisiejszego postu jest "Krem do rak ANIDA - wosk pszczeli i olej makadamia" skóra bardzo sucha i szorstka 

Co według mnie znaczy ulubieniec ?  - jest to coś co u mnie się  sprawdziło, przynosi przyjemność podczas używania coś co kupuje ponownie i zużywam do końca albo mam w planach zakupić ponownie. U mnie nie ma ulubieńców miesiąca bo uważam, że jest to nie rzetelna opinia oraz bardzo naciągana.Jak można powiedzieć, ze jest to ulubieniec jak używamy kosmetyk tydzień lub dwa i blogerki piszą jaki to jest ich ulubieniec a po wykończeniu w innym poście piszą, ze nie za bardzo im się sprawdził dany kosmetyk. 

Mój FACEBOOK
Zapraszam do dzielenia się własnymi opiniami na temat tego kosmetyku. Czy u Was też tak zadziałał jak u mnie ?  Będzie mi bardzo miło jeżeli polubicie moją stronę na FB link tutaj


Muszę Wam powiedzieć a raczej napisać, że bardzo dużo przetestowałam kremów do rąk ale tych drogeryjnych i cenowo do 10 zł. Mam bardzo suchą skórę rąk oraz są one szorstkie. Codziennie wieczorem przed snem je kremuję i oczekuję od kremu do rąk aby mi je przede wszystkim dobrze nawilżył. 


OPIS PRODUCENTA:
Do pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry. Posiada bardzo dobre właściwości osłonowe i pielęgnacyjne. Odbudowuje zniszczoną i popękaną skórę rąk. Zapobiega tworzeniu się suchego naskórka. Wosk pszczeli działa natłuszczająco, ochronnie i zapobiega wysuszaniu skóry. Olej makadamia posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne - zmiękcza i wygładza naskórek, przyspiesza odbudowę uszkodzeń skóry i skutecznie łagodzi podrażnienia.

Skład:  Aqua, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Glycerin, Beeswax, Mineral Oil (Paraffinum Liquidumm), Tocopheryl Acetate, D-panthenol, Polyacrylamide (and) Hydrogenated Polydecene (and) Laureth-7, Allantoin, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hexyl Cinnamal, Lilial, Limonene.

DOSTĘPNOŚĆ: jak kupuje w drogerii NATURA
CENA: regularna ok 6 zł - cena promocyjna ok 4 zł
POJEMNOŚĆ: 100ml

KONSYSTENCJA I ZAPACH:  
Produkt ma gęstą, kremową, gładką konsystencję w kolorze białym. Łatwo i przyjemnie się rozprowadza. Zapach jest bardzo delikatny, miodowy może bardziej orzechowy, ledwo wyczuwalny, ulatnia się niedługo po posmarowaniu.Konsystencja jest dla mnie w sam raz, nie jest zbytnio wodnista, ani kremowa.


OPAKOWANIE:
Krem znajduje się w tubie z miękkiego plastiku, zamykanej na klapkę typu "klik", co jest  wygodnym rozwiązaniem. Miękki plastik ułatwia wydobycie kremu, szczególnie w chwili, gdy zostało go już tylko odrobinę.Można też łatwo i bez problemu rozciąć opakowanie i naprawdę wydobyć kosmetyk do samego końca (ja prawie większość opakowań po kosmetykach rozcinam)

5 POWODÓW DLACZEGO ULUBIENIEC ?
1. Doskonale radzi sobie z suchą skórą, uszkodzeniami i podrażnieniami
2. Bardzo dobrze nawilża.
3. Pielęgnuje, odżywia i regeneruje skórę.
4. Nie zostawia na dłoniach tłustej warstwy, ani białych śladów co jest dla mnie mega ważne
5. Jest też całkiem wydajny



 
Zużyłam jedno opakowanie. Obecnie w użyciu mam drugie a już w zapasie czeka trzecia tubka ;) Bardzo Wam polecam wypróbowania tego kremu bo jak na tak niską cenę krem naprawdę bardzo dobrze się sprawdza i pielęgnuje dłonie ;)






POZDRAWIAM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz