Powered By Blogger

niedziela, 7 sierpnia 2016

Denko 3/2016

Hejka ;)
Witam moich czytelników ;)
Czas pozbyć się pustych opakowań bo już szykuje się kolejne denko. Ja nie wiem czy mi się tak wszystko na raz kończy czy Wam też ;)

Mój FACEBOOK
Poprzedni Blog

Zapraszam do dzielenia się własnymi opiniami na temat zużytych kosmetyków. Będzie mi bardzo miło jeżeli polubicie moją stronę na FB link tutaj


Więc do dzieła ;)





1. NIVEA - kremowy żel pod prysznic - mleczko bambusowe i zapach kwiatu pomarańczy - 500 ml



- ten żel kupiłam ze względy na zapach pomarańczy no i czuć tą pomarańczę może nie tak jak tego oczekiwałam ale jest ok
- relaksuje i odpręża
- pozostawia miękką i gładką skórę
- zapach-po prostu pięknyyyyyyyy
- nie wysusza skóry
- na gąbce tworzy delikatną, aksamitną pianę
- wydajny
- tani bo na promocji można go kupić za jakieś 8 zł


 _____________________________________________________________________________

 2. LeCHER - płyn termoochronny do włosów - 200ml



- ten płyn kupiłam u mojej fryzjerki za jej poleceniem
- ma bardzo ładny cytrusowy zapach taki świeży
- jeżeli chodzi o działanie to niestety nie zrobiła na mnie wrażenia a wręcz przeciwnie nie mogłam się doczekać kiedy się skończy
- miałam wrażenie, że po spryskaniu moje włosy są przesuszone na końcach i po wyprostowaniu strasznie się jakby puszyły
- cena ok 35 zł - za tą cenę używała o wiele lepszego produktu, który teraz ponownie zakupię
- ten płyn wystarczył mi na ok 6 miesięcy

 _______________________________________________________________________

 3. ISANA - zmywacz do paznokci - 125 ml


 - mój ulubiony zmywacz
- przez jakiś czas go nie używałam bo zaczęłam robić hybrydy jednak wracam do zwykłych lakierów, gdyż po hybrydzie bardzo zniszczyłam sobie płytkę paznokcia - jednak zwykłe lakiery nie mają takiej trwałości jak hybrydy
- ładny zapach jak na zmywacz ;)
- bardzo dobrze zmywa lakier z paznokci
- polecam ten zmywacz

 _______________________________________________________________________

 4. ISANA - płatki kosmetyczne - 140 sztuk


- chyba w każdym denku pojawiają się te płatki ale to oznacza, ze je najbardziej lubię
- są tanie
- nie rozwarstwiają się ani nie" rolują"


 _____________________________________________________________

 5. ISANA - mydło do rąk o zapachu jeżyn  -500ml


 - po prostu cudo
- zapach obłędny a kolor przepiekny
- nie będę tu rozpisywała się bo po prostu trzeba kupić i przekonać się na własnej skórze
- POLECAM


 ________________________________________________________________-

 6. LETS CELEBRATE - balsam do ciała - grenadia i pomarańcza



 - ładny słodki zapach ale nie powala na kolana
- jest pompka, która umożliwia dozowanie
- konsystencja nie jest lejąca ani gęsta dośc dobrze rozprowadza się na ciele
- nie wchałania sie od razu po aplikacji ale też nie pozostawia lepkiej warstwy
- nawilżenie jest ok ale nie ma efektu WOW
- posiada drobinki ale nie jest to brokat
- tani



POZDRAWIAM ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz