Powered By Blogger

wtorek, 23 sierpnia 2016

Bubel - Krem pod oczy

Witam, ;)

Dzisiaj czas na bubla. Musze o nim napisać i może niektóre z Was przed nim ostrzec. U mnie się nie sprawdził. Zużyłam go do końca więc śmiało mogę powiedzieć, że jest to dla mnie BUBEL. A dlaczego tak uważam, to zaraz się przekonacie ;)
A mowa o kremie FLOSLEK - żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą

Co według mnie znaczy bubel ?  - jest to coś co u mnie się nie sprawdziło. Czasami i myślę, że w większości przypadków będą to kosmetyki wykończone do końca wówczas tylko wtedy mogę stwierdzić czy to jest bubel czy też nie. Ale myślę, że też bedzie sie można spotkać, iż nie wykończę ich do końca będzie to oznaczyło, że wyrządziły mi jakąś krzywdę ;)
Bubel to też coś co nić nie zrobiło i nie zadziałało na mojej skórze ;)


Nie skreślam kosmetyków bo dwóch trzech użyciach bo czasami może nam się nie sprawdzić i go odstawiamy i po jakimś czasie do niego wracamy i sprawdza się u nas w miarę możliwości dobrze.



Mój FACEBOOK

Zapraszam do dzielenia się własnymi opiniami na temat tego kosmetyku. Czy u Was też tak zadziałał jak u mnie ?  Będzie mi bardzo miło jeżeli polubicie moją stronę na FB link tutaj

5 POWODÓW DLACZEGO BUBEL ?
1. Pieczenie oczu a wręcz szczypanie po użyciu
2. Utrzymywanie lepkości pod oczami blee 
3. Zero jakiegokolwiek nawilżenia
4. Zero zniwielowanych cieni pod oczami
5. Mało wydajny







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz