Powered By Blogger

czwartek, 28 lipca 2016

"Zemsta jest w moim sercu, śmierć w mojej dłoni" - Anioł Śmierci

Witam Wszystkich moich Czytelników ;)

  Dzisiaj chcę Wam napisać parę słów o książce jaką przeczytałam. Może ktoś lubi  czytać takie książki jak ja albo skusi się  i przeczyta i wciągnie się w kryminały i thrillery.

Jest to dobra książka na weekend albo na jakiś wyjazd lub nawet na wolne wieczory ;)
I jak zawsze za wiele Wam na temat ksiażki nie powiem bo sami musicie ja przeczytać i dowiedzieć się kto uważa się za wysłannika Bożego.


A mowa o książce pt. "ANIOŁ ŚMIERCI " autor NORA ROBERTS pisząca jako J.B ROBB

Mój FACEBOOK
Poprzedni Blog

Zapraszam do dzielenia się własnymi opiniami na temat przeczytanej ksiązki. Będzie mi bardzo miło jeżeli polubicie moją stronę na FB link tutaj

 ____________________                     ____________________   

Dla mnie koniec był zaskakujący i muszę się przyznać, ze do końca inna osobę obstawiałam. która morduje.

Porucznik Eve Dallas odnalazła już swoja wielką miłość. Osobę, dzięki której mogła zmierzyć się ze swoją własną przeszłością. Osobę, która opiekuje się nią, gdy ona sama o tym zapomina. Jest nią Roarke, nieprzyzwoicie przystojny i jakże bogaty Irlandczyk. Jednak ich miłość może zostać wystawiona na próbę. A przyczyną owych problemów jest kolejno śledztwo prowadzone przez nieustraszoną panią porucznik.
Eve Dallas pewnego popołudnia otrzymuje wiadomość od mordercy, który oświadcza jej że jest wysłannikiem Bożym. Ma on zrealizować wyznaczony przez swego Pana plan, polegający na dokonaniu brutalnych morderstw. Po dokonaniu pierwszego z nich, osobiście dzwoni do porucznik Dallas i mówi jej o swojej misji, podając jej również treść zagadki, której rozwiązanie ma doprowadzić ją do pierwszej ofiary. Eve wraz ze swoją asystentką Peabody szybko rozwiązują łamigłówkę i docierają na miejsca zbrodni, a to co tam zastają mrozi im krew w żyłach.
Zanim nawiedzony morderca zabija kolejną osobę, daje Eve szansę na jej uratowanie.

Kolejne dzieło Nory Roberts przedstawia postać człowieka, który uważa że musi spełnić boski plan. Jego działania przepełnione są chorą ambicją. Zasłania się religią, ale wszystko wskazuje na to, że siła, która go napędza to chęć zemsty, krwawej zemsty. Ale jaka jest prawda?
Powieść jest interesująca, pełna napięcia. Pokazuje walkę pomiędzy uczciwością a miłością. Co okaże się ważniejsze? Co wybierze porucznik policji? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy wewnątrz książki. A przy okazji przeżyjemy następną niesamowitą przygodę krocząc śladami Eve Dallas.

 A Wy jakie ciekawe przeczytaliście książki ?









POZDRAWIAM ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz