Powered By Blogger

sobota, 9 lipca 2016

Denko 2/2016

Witam,
Dzisiaj robiłam porządki i zobaczyłam, ze mam trochę pustych opakowań po kosmetykach więc czas się ich pozbyć.
Zaczynamy denko

Mój FACEBOOK
Poprzedni Blog

Zapraszam do dzielenia się własnymi opiniami na temat zużytych kosmetyków. Będzie mi bardzo miło jeżeli polubicie moją stronę na FB link tutaj



1. ZIAJA - maska nawilżająca z glinką zieloną - 7ml


 - zużyłam niezliczoną ilośc tych maseczek
- kupuje i testuje inne ale zawsze wracam do tej
- jest moim ulubieńcem
- świetnie nawilża
- ładnie pachnie
- nie za gęsta ani nie za rzadka konsytencja
- nakłada się ją jak krem
- mi jedna saszetka wystarcza na dwa uzycia

 ___________________________________________________________________________

2. ISANA - wiosenne mydło w płynie o zapachu rabarbaru - 500ml


 - jeżeli lubicie owocowe zapachy to napewno jest to strzał w dziesiątkę
- zapach jest tak naturalny jakbyśmy byli w ogródku i zerwali łodygi rabarbaru
- w tym zapachu nie ma nic sztuczności
 - piekny wiosenny różowy kolor
- polecam, choć nie wiem czy jest jeszcze w Rossmannie bo jest to edycja limitowana

 _________________________________________________________________________________

3. ZIAJA - kremowe mydło pod prysznic o zapachu pomarańczy - 500ml


- dość tani, jak na 500 ml butelkę
- nie podrażnia, nie uczula
- konsystencja: gęsta, pomarańczowa, kremowa.
- butelka; pomarańczowa, podręczna i duża - widać ile jest jeszcze w środku żelu
-  ma przepiękny zapach prawdziwej pomarańczy,tylko szkoda, że tak krótko się utrzymuje zapach na skórze
- zapach w butelce jest przepiękny ale mam wrażenie, ze podczas aplikacji i kontaktu ze skórą trochę traci swój zapach

____________________________________________________________________________

4. SORAYA peeling morelowy - skóra tłusta i trądzikowa - 150ml


- silne złuszczanie (gruboziarnisty) takie są moje ulubione
- skóra jest po nim miękka
- genialnie oczyszcza skórę
- nie wysusza
- nie podrażnia
- peeling przede wszystkim doskonale oczyszcza skórę i usuwa martwy naskórek
- skóra po użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku
- mój ulubieniec, jak znajdę go gdzieś to na pewno ponownie

________________________________________________________________________

5. BALSAM do ust z Biedronki


- bardzo mi się spodaobał ten balsam
- nawilża
- trochę nie higieniczne opakowanie



_______________________________________________________________________________

6. ISANA -szampon dodający objętości - 250 ml



- szampon był ok,
- szampon jest przeźroczysty, ładnie delikatnie pachne
- czy nadawał objętości hmm u mnie nie było uniesienia
- dobrze oczyszczał
- nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia ale też nie jest zły

________________________________________________________________________

7. ISANA - płatki kosmetyczne 70 sztuk



- krótko na ten temat MOJE ULUBIONE PŁATKI


8. PERFECTA Express Mask- mezo nawilżanie


- jedna z moich ulubionych nawilżających maseczek
- wystarcza mi na dwa użycia
- ładny zapach 
- kremowa konsystencja, która dobrze się rozprowadza
- bardzo dobrze nawilża


POZDRAWIAM MOICH CZYTELNIKÓW ;)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz